Hobbii

Hobbii, som er en af Danmarks hurtigst voksende online-virksomheder, ledte efter en frokostudbyder, der kunne tilbyde en komplet frokostoplevelse, hvor både maden og værtskabet var i centrum.

  • To menuer

    med fokus på variation, høj kvalitet, danske og økologiske råvarer.

  • En vært

    som sørger for det praktiske vedr. frokosten, men også for det gode værtskab.

  • Fuld forplejning

    morgenmad, frugt og grønt, frokost og kage.

BAGGRUND

Hobbii, som er en af Danmarks hurtigst voksende online-virksomheder, ledte efter en frokostudbyder, der kunne tilbyde en komplet frokostoplevelse, hvor både maden og værtskabet var i centrum.

Der var flere årsager til, at valget faldt på Meyers som partner. Først og fremmest var det vigtigt for Hobbii at få en alsidig frokostbuffet med fokus på variation, økologi og sundhed. Dernæst valgte de at få tilknyttet en vært til at hjælpe med alt det praktiske omkring en frokost, herunder modtagelse, anretning, servering og afrydning.

Hobbii - frokostkunde

FROKOSTBUFFET MED FOKUS PÅ VARIATION, ØKOLOGI, SUNDHED - OG VÆRTSKAB

MÅLSÆTNING

Vores mål var sammen med Hobbii at kreere den rette frokostløsning for dem. I fællesskab har vi etableret en frokostoplevelse for Hobbiis medarbejdere, hvor der er fokus på alsidighed og variation. For at imødekomme Hobbiis ønske om variation, hvor der både er grønne retter og kød på menuen, leverer vi tre dage om ugen menuen fra Det velkendte og to dage fra Den grønne. Begge menuer anvender økologiske og sæsonaktuelle råvarer, og i en kombination af de to køkkener oplever Hobbiis medarbejder at få serveret både velkendte livretter, grønnere udgaver af disse samt få serveret smagsoplevelser fra hele verden.

Hobbii havde også et ønske om at få tilknyttet en vært, som bl.a. skulle sørge for opsætning og afrydning af frokosten. Hobbiis ønske om en vært in house har vist sig at have en helt essentiel rolle for deres frokostoplevelse. Med sin gode energi og smil sørger for værten Senada, at medarbejderne føler, at maden er lavet på stedet, og at der er lagt kærlighed i maden. 

"Jeg ser dét, at vi har en vært, som en essentiel del af vores frokostoplevelse. Frem for at føle at man bare får sat maden på bordet, så føles det faktisk som om, at maden er lavet her på stedet, og at der er kærlighed i den mad, vi får at spise."

Jeppe Kallesøe, CEO