Hos os har vi fokus på maden og på vores kunder - og fordi vi ikke også arbejder med andre services, som eksempelvis rengøring og vinduespolering, har vi fuld opmærksomhed på mad, måltider og en kundetilpasset kantineløsning - og hvordan vi får den til at give maksimal værdi for jer som kunde.
Vores kunder fortæller os, at vores formater og koncept giver mange former for værdi; ofte er der en meget tæt sammenhæng mellem vores egne værdier og dem, vores kunder har. Dette gør, at vi er med til at understrege og understøtte vores kunders image overfor såvel udefrakommende gæster, som for egne medarbejdere.
Alle virksomheder er i dag optaget af at gøre noget godt for deres medarbejdere, deres bundlinje og for kloden. Men som med alle nye tiltag, kræver det én, der tør gå forrest, ligesom vi har gjort det og fortsat agter at gøre. Det kræver også, at vi evner og prioriterer at fokusere på den enkelte kunde og dennes ønsker og behov, både her og nu, men også på den længere bane. Og sammen med kunder, der ønsker løbende udvikling og fornyelse, bliver vi til en samarbejdspartner, der giver værdi gennem at understøtte forretningen, frem for ”blot” en leverandør, der kun gør hvad de får besked på eller kun gør, hvad der er ”mest Meyersk”.
"Vores ansatte skal have noget godt at spise, så vi kan få dem til at yde så meget og så effektivt som overhovedet muligt. Vi havde ikke råd til at vælge andet end Meyers. Det er den mest optimale pakke for os"
Vores omdrejningspunkt er altid velsmagende, velanrettet og velkomponeret mad og måltider, der er tilpasset vores kunders ønsker og behov, men også mange af vores andre tilbud, såsom takeaway, mulighed for at købe forskellige signaturprodukter fra Meyers-familien eller mulighed for gastronomiske uddannelsesaktiviteter og teambuilding, giver en høj grad af værdi for både vores kunders medarbejdere og gæster. Flere af vores kunder kan rent faktisk måle en positiv forskel i deres medarbejderes produktivitet fra før til efter skiftet til Meyers. Summen af alle de ting, vi gør hos vores kunder, betyder bl.a. at vi har en af markedets bedste brugertilfredshedsundersøgelser, hvilket vi er meget stolte af.
Hos Meyers har vi stor erfaring med at overtage medarbejdere – dette uanset om vi overtager dem fra en virksomhed, der outsourcer for første gang, eller fra en anden kantineleverandør på markedet. I branchen er vi kendt for vores tilgang til at tage imod nye kollegaer. Vi gør os meget umage for at de skal føle sig velkomne - lige fra det første møde til de har gennemført det omfattende introduktionsprogram, som sikrer, at både viden og færdigheder passer til vores DNA. For det kræver træning og uddannelse at arbejde med gastronomi og værtskab efter vores faglige kodeks.
En stor del af alle vores ansatte er gennem tiden blevet overdraget til os. Vi er glade for de nye kollegaer vi får overdraget og de trives hos os – det ved vi, for vi har, år efter år, en af markedets bedste målinger for medarbejdertrivsel.
Andre muligheder
Overvejer I leverandørskifte?
-
Bæredygtig forsyningskæde
-
Aktiv sparringspartner
-
Kantineløsning tilpasset til jeres behov