Første gang med kantineordning

Overvejer I at få en kantine i jeres virksomhed? Vi kan drive jeres kantine, i jeres hus, som en skræddersyet og eksklusiv personalerestaurant, og vi gør det på en måde, hvor gastronomien, værtskabet og samarbejdet løfter barren til allerhøjeste niveau.

Når en kantine skal startes op, indsætter vi en arbejdsgruppe, der kombinerer de førende kommercielle, konceptuelle, gastronomiske og driftsmæssige kompetencer i branchen. Vi er bevidste om den fornyelse og fortsatte udvikling, som vores kunder forventer af os som fremtidig partner, og vores hold er klar til at introducere nye formater for kantine, udsalg og møde- samt gæsteforplejning. Det vigtigste for os er dog hele tiden at være i dialog med vores kunder, så outsourcing og opstart foregår så trygt og stabilt som muligt, og vi sikrer, at vi er på bølgelængde og drømmer om det samme.

En ny start

Når mad og måltider skal løftes, kræver det passionerede håndværkere, som er kreative, omhyggelige, dygtige og engagerede. Vi  har solid erfaring i at overtage forplejningsløsninger fra egen drift eller fra andre leverandører, og har derigennem udviklet en faglig værktøjskasse, der letter implementeringsprocessen og sikrer, at køkken og medarbejdere hurtigt kan levere inden for de aftalte rammer.

Sådan mobiliserer vi

Vores overordnede kantinekoncept bygger på Spis Igennem-principperne. Det er en samlet gastronomisk tankegang, madfilosofi og tilberedningsteknik, som handler om at skabe sund mad med stor velsmag. Vi har stor erfaring med at indføre dette koncept i nye kantiner, ligesom vores faglige værktøjskasse, struktureret medarbejderudvikling og kvalitetsudviklingsværktøjer letter mobiliserings- og implementeringsprocessen samt sørger for, at køkkenet og medarbejderne bliver ved med at udvikle sig inden for konceptet. Mobiliseringen er en paraply, der dækker gastronomi, service, indkøb og medarbejderudvikling, og får dem til at spille sammen, så man opnår den størst mulige effektivitet og kreativitet.

Når konceptet skal implementeres i en ny kantine er det vigtigt, at alle medarbejdere ved, hvad der skal ske, og at de får en god fornemmelse af både vores idealer, arbejdsmetoder, gastronomiske tankegang og forskellige systemer – alt fra fakturering til egenkontrol. Til dette formål har vi udviklet en omfattende manual for opstart af kantinerne – manualen indeholder en lang række kommunikative elementer for alt fra overdragelse af opgaven fra salgsafdelingen, indkøbsrelaterede emner samt IT, HR, egenkontrol, gastronomisk metode, regnskab etc.

 

Hvis du er interesseret i at høre nærmere, hører vi gerne fra dig.

Kontakt

{{Message}}

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Ikke en gyldig e-mail adresse.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.