Kundeservice - Catering og Firmaarrangementer

Har du brug for hjælp med din cateringmenu eller dit firmaarrangement? Se FAQ nedenfor eller kontakt os på telefon

Kundeservice hos Meyers

Kontakt os

{{Message}}

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Ikke en gyldig e-mail adresse.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Ofte stillede spørgsmål

Se vores mest stillede spørgsmål 

 

Catering

Klik her for at se, hvor vi leverer vores catering-menuer til. Vi afhenter selvfølgelig de fade og skåle og kasser, som maden kom leveret i efter arrangementet.

 

Bemærk, at vi ved særlige højtider leverer udvalgte menuer til hele landet i engangsemballage. 

Catering
Vores mad ud af huset skal bestilles senest kl. 12 fire dag før, du ønsker maden leveret. 

 

Du er velkommen til at ringe på tilf 39 18 69 00 ml. 9-17 på hverdage og høre, om det er muligt at bestille senere end fire dage før levering. Bemærk dog, at vi ikke kan garantere bestilling efter fristen.

Mad til højtider
Bemærk venligst, at der kan forekomme andre bestillingsfrister ved menuer leveret til særlige højtider, heriblandt jul og nytår. 

På de fleste menuer tilbyder vi et vegetarisk alternativ. Angiv venligst i bestillingen, hvor mange vegetarer, der er i selskabet. Vi har selvfølgelig også grønne menuer, hvis alle i selskabet ønsker at spise vegetarisk.

 

Cateringmenuerne fra Meyers er anrettet på hvidt porcelæn og i skåle (dog med undtagelse af vores 3-retters menu samt enkelte menuer leveret til særlige højtider).

Skåle og fade er blot til udlån, og vi henter det igen efter arrangementet og vasker det hele op (du skal blot sørge for at skylle det hele af).

Bortkommen og itugået service erstattes af kunden til vores kostpriser.

Vi beder dig være opmærksom på at vi ikke leverer bestik, tallerkner eller 'ta-tøj' som f.eks. spartler, store skeer eller lignende. Vi kan hjælpe med udlejning af dette, kontakt os på tlf. 39 18 69 00 eller send en e-mail til post@meyers.dk for et godt tilbud.

Rengjorte tomme fade, transportkasser m.m. skal returneres til os den efterfølgende hverdag. Servicen kan også afleveres i weekenden.

Vi tager imod service i disse tidsrum:
Mandag-lørdag 8.30-17
Søndag og helligdage 10-12
Bemærk, at porten lukker præcist efter ovenstående tidspunkter.

Adressen er:
Meyers Køkken, Kattegatvej 53, port 2, 2150 Nordhavn.
Vis på kort

Vi kan afhente hos dig
Vi kan hjælpe med afhentning af service, mod et gebyr. Dette kan du angive i checkout, når du bestiller mad.

Har du lyst til hjælp i køkkenet og omkring bordet under arrangementet, kan du booke kokke og tjenere og andet personale hos os.

Du skal venligst booke personale minimum tre uger før dit arrangement.

Kokke
Vores kokke følger maden og slut-tilbereder menuerne hos dig. De tallerkenanretter maden efter dit ønsker og efter aftale.

- Pris
DKK 495 pr. time (minimum 5 timer)*

Tjenere
Vores tjenere kan bookes til at hjælpe med opdækning, servering, afrydning, opvask m.m.

- Pris
DKK 395 pr. time (minimum 5 timer)*

*Bemærk, at der beregnes transporttid for personalet.

Meyers Køkkens afbestillingsbetingelser

Ordrer under DKK 5.000

For ordrer under DKK 5000, inklusive moms, skal afbestilling ske skriftligt til post@meyers.dk, således at afbestilling er modtaget hos os minimum 5 hele hverdage før det aftalte leveringstidspunkt. Ved afbestillingen modtager du en bekræftelse på, at afbestillingen er modtaget.

Indtil 5 hele hverdage inden det aftalte leveringstidspunkt kan du også korrigere din ordre skriftligt ved at sende en mail til post@meyers.dk.

Ved afbestilling senere end 5 hele hverdage før den aftalte leveringsdato gælder følgende regler: Ved afbestilling op til 1 hel hverdag inden det aftalte leveringstidspunkt, kan vi kræve en godtgørelse svarende til 75 % af den aftalte pris, inklusive moms, for det bestilte. Derudover kan vi kræve betaling for udgifter til særligt aftalte ydelser, såfremt vi ved bestillingen har angivet, at disse særligt aftalte ydelser ikke kan afbestilles. 

Nægtes modtagelse af bestillingen på den aftalte leveringsdato, betales fuld pris for hele bestillingen.

Ordrer på eller over DKK 5.000                    
For ordrer på eller over DKK 5000, inklusive moms, skal afbestilling ske skriftligt til post@meyers.dk, således at afbestilling er modtaget hos os minimum 14 hele hverdage før det aftalte leveringstidspunkt. Ved afbestillingen modtager du en bekræftelse på, at afbestillingen er modtaget.

Indtil 5 hele hverdage inden det aftalte leveringstidspunkt kan du også korrigere din ordre skriftligt ved at sende en mail til post@meyers.dk.

Ved afbestilling senere end 14 hele hverdage før den aftalte leveringsdato gælder følgende regler: Ved afbestilling op til 5 hele hverdage inden det aftalte leveringstidspunkt, kan vi kræve en godtgørelse svarende til 25 % af den aftalte pris, inklusive moms, for det bestilte. Ved afbestilling op til 1 hel hverdag inden det aftalte leveringstidspunkt, kan vi kræve en godtgørelse svarende til 75 % af den aftalte pris, inklusive moms, for det bestilte Derudover kan vi kræve betaling for udgifter til særligt aftalte ydelser, såfremt vi ved bestillingen har angivet, at disse særligt aftalte ydelser ikke kan afbestilles. 

Nægtes modtagelse af bestillingen på den aftalte leveringsdato, betales fuld pris for hele bestillingen.