Kundeservice

Har du brug for hjælp med din cateringmenu eller dit firmaarrangement? Se nedenstående svar på mest stillede spørgsmål eller kontakt os på telefon.

Ofte stillede spørgsmål

Se vores mest stillede spørgsmål 

 

Catering

Catering
Vores menuer skal bestilles senest kl. 12:00 fire dage før, du ønsker maden leveret. 

Sæsonkasser
Bemærk venligst, at der kan forekomme andre bestillingsfrister ved menuer leveret til særlige højtider, heriblandt jul og nytår. 

Læs mere om bestillingsfristerne på de enkelte produktsider.

Du kan justere i din bestilling frem til kl. 12.00 fire dag før leveringsdagen.

Log ind på din bestilling her.

Klik her for at se, hvor vi leverer til.

Vi afhenter selvfølgelig fade, skåle og kasser efter arrangementet.

Bemærk, at vi ved særlige højtider leverer udvalgte menuer til hele landet i engangsemballage. 

På de fleste menuer tilbyder vi et vegetarisk alternativ.

Angiv venligst i bestillingen, hvor mange vegetarer, der er i selskabet.

Vi har selvfølgelig også grønne menuer, hvis alle i selskabet ønsker at spise vegetarisk.

Har du lyst til hjælp i køkkenet og omkring bordet under arrangementet, kan du booke kokke og tjenere og andet personale hos os.

Du skal venligst booke personale minimum tre uger før dit arrangement.

Kokke
Vores kokke følger maden og slut-tilbereder menuerne hos dig. De tallerkenanretter maden efter dit ønsker og efter aftale.

- Pris
DKK 495 pr. time (minimum 5 timer)*

Tjenere
Vores tjenere kan bookes til at hjælpe med opdækning, servering, afrydning, opvask m.m.

- Pris
DKK 395 pr. time (minimum 5 timer)*

*Bemærk, at der beregnes transporttid for personalet.

Cateringmenuerne er anrettet på hvidt porcelæn og i skåle (dog med undtagelse af vores 3-retters menu samt enkelte menuer leveret til særlige højtider).

Skåle og fade er blot til udlån, og vi henter det igen efter arrangementet og vasker det hele op - du skal blot sørge for at skylle det hele af.

Bortkommen og itugået service erstattes af kunden til vores kostpriser.

 

Vi beder dig være opmærksom på, at vi ikke leverer bestik, tallerkner eller 'ta-tøj' som f.eks. spartler, store skeer eller lignende.

Vi kan hjælpe med udlejning af dette, kontakt os på tlf. 39 18 69 00 eller send en e-mail til post@meyers.dk for et godt tilbud.

Ordrer under DKK 15.000

For ordrer under DKK 15.000 inkl. moms, skal afbestilling ske skriftligt til post@meyers.dk, således at afbestilling er modtaget hos os minimum 5 hele hverdage før det aftalte leveringstidspunkt. Ved afbestillingen modtager du en bekræftelse på, at afbestillingen er modtaget.

Justering i antal:
Frem til 4 hele hverdage i forvejen før kl. 12:00, kan I korrigere antallet af kuverter på ordren skriftligt på post@meyers.dk eller telefonisk til Meyers Kundeservice på tlf. 39 18 69 00.

Afbestilling:

Ved afbestilling senere end 5 hele hverdage før den aftalte leveringsdato gælder følgende regler:

  • Meyers fakturerer 75% af det samlede beløb på ordrebekræftelsen.
  • Meyers fakturerer 100% ved afbestilling mindre end 24 timer inden leveringstidspunkt.

Nægtes modtagelse af bestillingen på den aftalte leveringsdato, betales fuld pris for hele bestillingen.

 

Ordrer på eller over DKK 15.000                  

 
For ordrer på eller over DKK 15.000 inklusive moms, skal afbestilling ske skriftligt til post@meyers.dk, således at afbestilling er modtaget hos os minimum 14 hele hverdage før det aftalte leveringstidspunkt. Ved afbestillingen modtager du en bekræftelse på, at afbestillingen er modtaget.

Justering i antal:

Frem til 4 hele hverdage i forvejen før kl. 12:00 kan I korrigere antallet af kuverter på ordren skriftligt på post@meyers.dk eller telefonisk til Meyers Kundeservice på tlf. 39 18 69 00. Der tages forbehold for særaftaler og eventuelle kuvertafhængige priser.

Afbestilling:

Følgende regler gælder ved afbestilling senere end 14 hele hverdage før den aftalte leveringsdato:

  • Afbestilles der mellem 7-13 dage før leveringsdatoen faktureres 25% af det samlede beløb.
  • Afbestilles der mellem 5-7 dage før leveringsdatoen faktureres 50% af det samlede beløb.
  • Afbestilles der mellem 4-2 dage før leveringsdatoen faktureres 75% af det samlede beløb.
  • Afbestilles der 1 dag før leveringsdatoen eller på selve dagen faktureres 100% af det samlede beløb.

Derudover kan der kræves betaling for udgifter til særligt aftalte ydelser eksempelvis kokke, tjenere, service, blomster etc.

Nægtes modtagelse af bestillingen på den aftalte leveringsdato, betales fuld pris for hele bestillingen.

Kundeservice hos Meyers

Kontakt os

{{Message}}

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Ikke en gyldig e-mail adresse.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.