Vores receptionsmenu er ideel til jubilæer, konferencer, runde fødselsdage og lignende lejligheder. Vi har sammensat en række velsmagende kanapéer og småretter, der sammen udgør en let anretning, perfekt suppleret med et glas bobler ved siden af.

Kanapéer til reception

Sammensæt selv din receptionsmenu.

Prisen for 5 retter er 185,-

Prisen for 7 retter er 249,-

Prisen for 9 retter er 299,-

Henvend dig venligst til Kundeservice på tlf. +45 39 18 69 00 vedrørende eventuelle allergener.

Få svar på dine spørgsmål her

Levering på Sjælland

Mandag - lørdag kl. 10:00-17:00

Søndag kl. 10:00-13:00

Levering i Jylland
Vores køkken i Jylland er under omstrukturering og vi har derfor desværre ikke mulighed for at hjælpe med catering på nuværende tidspunkt.

 

Klik HER for at se leveringspriser og hvilke postnumre vi leverer til.

Du kan vælge selv at afhente din mad fra vores køkken. Ønsker du selv at afhente maden skal du også selv returnere tomme fade, skåle og kasser.

Ved bestilling af mad til 10 personer, fylder maden omkring fire cateringkasser. Har du bestilt til 15 kuverter, fylder maden omkring 8 kasser. Vær opmærksom på, at antallet af kasser kan variere.

Hvis du har planer om at bestille mere end 20 kuverter, så anbefaler vi, at du bestiller din cateringmenu til levering.

 

Afhentning af din mad

Maden skal afhentes fra vores køkken på Kattegatvej 53, 2150 Nordhavn. 

Afhentningstiderne er:
Mandag – fredag: 12:00 - 16:00
Lørdag - søndag: 10:00 - 15:00

For at vi kan være helt klar med din mad, når du kommer, og så du undgår ventetid, vil vi gerne vide med en times interval, hvornår du planlægger at afhente din menu.

 

Aflevering af service

Tomme fade, skåle og kasser skal returneres senest tre dage efter dit arrangement. Den tomme service skal afleveres i det blå skur ved port 2 på Kattegatvej 53, 2150 Nordhavn. Du skal kvittere for din aflevering via en e-mail, som vi sender dig efter dit arrangement. Servicen skal være skyllet og fri for madrester.

 

Bestil senest 3 dage før den ønskede leveringsdag inden kl. 12, hvis du ønsker levering eller afhentning. Det er ligeledes muligt at justere i ordren frem til 3 dage før leveringsdagen inden kl. 12.00.

Du vil modtage maden på fade og i skåle, og de fleste af retterne er portionsanrettet. Retterne vil blive leveret kolde og klar til servering.

Mandag-lørdag leverer vi i tidsrummet 10:00 - 17:00 og søndag leverer vi i tidsrummet 10:00 - 13:00.

Maden leveres i et interval på en time, som du selv kan vælge. 

Afhentning af tomme skåle og fade sker i et interval på to timer, som du selv kan vælge op til 3 dage efter arrangementet.

Fade og skåle skal være vasket af inden afhentning.

Hvis du ønsker, at bestille forskellige menuer til samme arrangement er du velkommen til at kontakte vores Kundeservice. Vi skræddersyer festmenuer efter dine behov og som passer til din begivenhed, uanset om det er et virksomhedsevent, bryllup eller en privat fest. 

Ring til os Send os en e-mail

 

Har du spørgsmål til eventuelle allergener, bedes du venligst henvende dig til Kundeservice på tlf. +45 39 18 69 00Vi har desværre ikke mulighed for at lave særlige menuer tilpasset fødevareallergier.

Ordrer under DKK 15.000

For ordrer under DKK 15.000 inkl. moms, skal afbestilling ske skriftligt til post@meyers.dk, således at afbestilling er modtaget hos os minimum 5 hele hverdage før det aftalte leveringstidspunkt. Ved afbestillingen modtager du en bekræftelse på, at afbestillingen er modtaget.

Justering i antal:
Frem til 4 hele hverdage i forvejen før kl. 12:00, kan I korrigere antallet af kuverter på ordren skriftligt på post@meyers.dk eller telefonisk til Meyers Kundeservice på tlf. 39 18 69 00.

Afbestilling:

Ved afbestilling senere end 5 hele hverdage før den aftalte leveringsdato gælder følgende regler:

Meyers fakturerer 75% af det samlede beløb på ordrebekræftelsen.

Meyers fakturerer 100% ved afbestilling mindre end 24 timer inden leveringstidspunkt.

Nægtes modtagelse af bestillingen på den aftalte leveringsdato, betales fuld pris for hele bestillingen.

 

Ordrer på eller over DKK 15.000

For ordrer på eller over DKK 15.000 inklusive moms, skal afbestilling ske skriftligt til post@meyers.dk, således at afbestilling er modtaget hos os minimum 14 hele hverdage før det aftalte leveringstidspunkt. Ved afbestillingen modtager du en bekræftelse på, at afbestillingen er modtaget.

Justering i antal:

Frem til 4 hele hverdage i forvejen før kl. 12:00 kan I korrigere antallet af kuverter på ordren skriftligt på post@meyers.dk eller telefonisk til Meyers Kundeservice på tlf. 39 18 69 00. Der tages forbehold for særaftaler og eventuelle kuvertafhængige priser.

Afbestilling:

Følgende regler gælder ved afbestilling senere end 14 hele hverdage før den aftalte leveringsdato:

Afbestilles der mellem 7-13 dage før leveringsdatoen faktureres 25% af det samlede beløb.

Afbestilles der mellem 5-7 dage før leveringsdatoen faktureres 50% af det samlede beløb.

Afbestilles der mellem 4-2 dage før leveringsdatoen faktureres 75% af det samlede beløb.

Afbestilles der 1 dag før leveringsdatoen eller på selve dagen faktureres 100% af det samlede beløb.

Derudover kan der kræves betaling for udgifter til særligt aftalte ydelser eksempelvis kokke, tjenere, service, blomster etc.

Nægtes modtagelse af bestillingen på den aftalte leveringsdato, betales fuld pris for hele bestillingen.

 

Har du brug for til hjælp i køkkenet og omkring bordet under arrangementet, kan du booke kokke og tjenere og andet personale hos os ved at ringe til kundeservice på tlf. 39 18 69 00.

Du skal venligst booke personale minimum tre uger før dit arrangement.

 

Kokke: Vores kokke følger maden og slut-tilbereder menuerne hos dig. De tallerkenanretter maden efter dit ønsker og efter aftale.

Pris DKK 495 pr. time (minimum 5 timer)*

Tjenere: Vores tjenere kan bookes til at hjælpe med opdækning, servering, afrydning, opvask m.m.

Pris DKK 395 pr. time (minimum 5 timer)*

*Bemærk, at der beregnes transporttid for dette personale.

Vi har unik mulighed for at tilbyde de perfekte rammer igennem vores store netværk af partnere og selvfølgelig på vores egne venues. Læs mere om mulighederne her.

Hvad er en reception?

En reception kan for mange mennesker være en smule udefinerbar, da man ofte bliver inviteret til receptioner i mange forskellige sammenhænge. Det kan være i forbindelse med et bryllup, fejringen af et jubilæum, studentergilder, åbningen af nye faciliteter eller en helt fjerde mærkedag. Overordnet dækker ordet reception over en sammenkomst af mere eller mindre officiel karakter og forbindes tit med et åbent hus-arrangement. Receptioner vil mange gange være forholdsvis kortvarige og omfatte servering af drikkevarer samt en menu, der kan spises stående så som et udvalg af smagfulde kanapéer, pindemadder og snacks. Med en receptionsinvitation i hånden er der dermed lagt op til nogle hyggelige timer med fejring, tid til at mingle og ikke mindst muligheden for at nyde flere forskellige indbydende små retter. 

Hvad serverer man til en reception?

Som nævnt består en receptionsmenu ofte af en række småretter af kød og grønt, som kan spises stående. Meyers kokke har sørget for alsidighed og nytænkning af den klassiske receptionsmenu, hvilket har ført til et stort udvalg af vegetariske kanapéer så vel som små retter med kød, der alle fungerer perfekt til en hver form for reception. De små kanapéer kan også anses for at være en form for tapas, da der tilbydes et bredt udvalg af forskellige hapsere. Vi bruger sæsonens råvarer til at fremtrylle lækre receptionsretter og har givet dig mulighed for at tilpasse antallet af retter til din receptionsmenu alt efter, hvor mange mennesker du forventer, der dukker op til dit arrangement. 


Vores kokke vil i løbet af det året sammensætte en festlig menu, der kommer til at passe perfekt til sommerens studentergilder og senere i 2024 til julens arrangementer. 

Kanapéer til reception

Det kan godt være, vi har kaldt det en receptionsmenu, men navnet dækker egentlig blot over vores udvalg af kanapéer og småretter, som alle kan spises stående, og som du med fordel kan servere til de arrangementer, hvor det ikke er lagt op til, at I skal spise et fuldt måltid. 

Hvis du ligesom os godt kan lide idéen om at servere et væld af små smagseksplosioner og lade gæsterne vælge på kryds og tværs, er det også muligt at servere receptionsmenuen som en slags nordisk tapas. På den måde kan I komme godt rundt i landskabet af både salte, søde, knasende, sprøde og friske elementer, og I kan spise jer jublende lykkelige i dejlige anretninger, som vores kokke har tilberedt og sammensat ud fra årstidens bedste råvarer.  
Receptionsmenuen er også oplagt, hvis I skal fejre jubilæum i firmaet, hylde fødselaren på den runde dag, sætte huen på studenten eller skal samle gæsterne til bryllupsreception. 

Receptionsmenuen 2024 

Receptionsmenuen ud af huset fra Meyers i 2024 byder på bl.a. lakserillette, frilandskylling  med syltede hvide asparges og citronfløde, vandbakkelser med cremet svampe mousse og bælgfrugter, glaskål med håndpillede rejer og dildcreme. Der kan selvfølgelig tilkøbes flere små hapsere og snacks til jeres reception. Bestil nybagt økologisk surdejsbrød eller focaccia på ølandshvede med estragonpesto. På den måde kan I selv være med til at sammensætte jeres helt egen receptionsmenu bestående af større og mindre kanapéer, snacks og tapaselementer – de fleste serveringer vil være muligt at spise med fingrene, så I ikke skal sørge for ret meget service. 

Mad ud af huset har aldrig været nemmere end med Meyers catering, da vi nemt sørger for mad til mange og sørger for, at I selv skal stå for et minimum af forberedelse – og det gælder for både vores buffet, tapas og receptionsmenuer. Vi leverer til Storkøbenhavn, Nordsjælland og omegn, hvor du kan ændre i bestillingen helt op til 3 dage før (senest kl. 12).