Ordrer under DKK 15.000
For ordrer under DKK 15.000 inkl. moms, skal afbestilling ske skriftligt til post@meyers.dk, således at afbestilling er modtaget hos os minimum 5 hele hverdage før det aftalte leveringstidspunkt. Ved afbestillingen modtager du en bekræftelse på, at afbestillingen er modtaget.
Justering i antal:
Frem til 4 hele hverdage i forvejen før kl. 12:00, kan I korrigere antallet af kuverter på ordren skriftligt på post@meyers.dk eller telefonisk til Meyers Kundeservice på tlf. 39 18 69 00.
Afbestilling:
Ved afbestilling senere end 5 hele hverdage før den aftalte leveringsdato gælder følgende regler:
- Meyers fakturerer 75% af det samlede beløb på ordrebekræftelsen.
- Meyers fakturerer 100% ved afbestilling mindre end 24 timer inden leveringstidspunkt.
Nægtes modtagelse af bestillingen på den aftalte leveringsdato, betales fuld pris for hele bestillingen.
Ordrer på eller over DKK 15.000
For ordrer på eller over DKK 15.000 inklusive moms, skal afbestilling ske skriftligt til post@meyers.dk, således at afbestilling er modtaget hos os minimum 14 hele hverdage før det aftalte leveringstidspunkt. Ved afbestillingen modtager du en bekræftelse på, at afbestillingen er modtaget.
Justering i antal:
Frem til 4 hele hverdage i forvejen før kl. 12:00 kan I korrigere antallet af kuverter på ordren skriftligt på post@meyers.dk eller telefonisk til Meyers Kundeservice på tlf. 39 18 69 00. Der tages forbehold for særaftaler og eventuelle kuvertafhængige priser.
Afbestilling:
Følgende regler gælder ved afbestilling senere end 14 hele hverdage før den aftalte leveringsdato:
- Afbestilles der mellem 7-13 dage før leveringsdatoen faktureres 25% af det samlede beløb.
- Afbestilles der mellem 5-7 dage før leveringsdatoen faktureres 50% af det samlede beløb.
- Afbestilles der mellem 4-2 dage før leveringsdatoen faktureres 75% af det samlede beløb.
- Afbestilles der 1 dag før leveringsdatoen eller på selve dagen faktureres 100% af det samlede beløb.
Derudover kan der kræves betaling for udgifter til særligt aftalte ydelser eksempelvis kokke, tjenere, service, blomster etc.
Nægtes modtagelse af bestillingen på den aftalte leveringsdato, betales fuld pris for hele bestillingen.