Pris og kvalitet hænger sammen

Skal I have en kantineløsning, som målbart forøger effektiviteten hos jeres medarbejdere?


Øget effektivitet hos dine kollegaer

Flere af kunderne hos os måler løbende på effektiviteten hos deres medarbejdere og de fortæller os, at de kan måle en positiv forskel efter skiftet til Meyers Kantiner.

Dette, sammenholdt med en række andre faktorer betyder, at vi tilbyder vi en af de løsninger, der giver den bedste value-for-money i markedet.

Bare spørg vores kunder – vores tilfredshedsundersøgelser vidner om det.

Vores kantineløsninger dækker alle jeres behov på den gastronomiske pallette. Det drejer sig selvfølgelig først og fremmest omkring den daglige forplejning af jeres medarbejdere gennem morgenmad og frokost samt møder og arrangementer. Men også servicesene omkring dette, såsom frugtordning, kaffeordning take away og uddannelsesaktiviteter som kokkeskole og teambuilding, kan tænkes ind i løsningen, så den passer netop til jeres ønsker og behov.

 

Og med vores høje faglige niveau samt prisvendende koncept, kan vi løse enhver gastronomisk opgave hos jer, uanset om det er et internt kaffemøde til 4 personer, den årlige julefrokost eller et kundearrangement med 6 retters menu på Michelin niveau. Således kan I samle alle jeres gastronomiske aktiviteter hos én samarbejdspartner, hvilket på mange måder er optimalt, ikke mindst den økonomiske.

En første klasses frokost- og mødeoplevelse er omdrejningspunktet for det, vi gør, men vi ved også, at uden overblik og styring vil værdien for vores kunder være begrænset. Derfor har vi meget fokus på den rapportering vi løbende gennemfører og giver vores kunder;

Vi måler således løbende på de forskellige KPIer der måtte være tilknyttet en aftale og vores dygtige og erfarne kundechefer sørger for, i samarbejde med køkkenchefen, at vi ligger på det aftalte niveau. Det samme er gældende for økonomien, hvor vi, udover det årlige budget, også laver en resultatopgørelse for hver enkelt måned, så både I og vi hele tiden kan følge status og udvikling.

Målet med rapporteringen til vores kunder er, at den skal være præcis, forståelig og transparent - vi sender den løbende og vores kundechefer uddyber den på de aftalte statusmøder.

Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for dig og din virksomhed?