Driftsikkerhed

Drives jeres kantine af en leverandør eller af en aktiv samarbejdspartner, der løbende sparer med jer og udfordrer jer?


Hos Meyers Kantiner kommer kunden altid først

Og da vi ikke også arbejder med andre services, som eksempelvis rengøring og vinduespolering, har vi fuld opmærksomhed på kantineløsningen og hvordan vi får den til at give maksimal værdi for jer som kunde.

Vi synes selv, at vi har markedets stærkeste brand og vi er ikke kommet sovende til det.

Det har krævet, og kræver fortsat, at vi konstant udvikler os med tiden og med vores kunder. Og det har krævet, at vi har turde tænke ud af boksen og være de første til at fokusere på ting som eksempelvis, økologi, dyrevelfærd og madspild.

Alle gode og aktuelle emner, som i dag optager de fleste udbydere i branchen, men som med alle nye tiltag, kræver det én, der tør gå forrest, ligesom vi har gjort det og fortsat agter at gøre.

 

Det kræver også, at vi evner og prioriterer, at fokusere på den enkelte kunde og dennes ønsker og behov, både her og nu, men også på den længere bane. Og sammen med kunder, der ønsker løbende udvikling og fornyelse, bliver vi til en samarbejdspartner, der giver værdi gennem at understøtte forretningen, fremfor ”blot” en leverandør, der kun gør hvad de får besked på.

Vi tror, at det er vigtigt, at vi udvikler os sammen med vores kunder, for på den måde kan vi bedst muligt understøtte jeres forretning. En stor del af vores ansvar som samarbejdspartner er, at vi løbende introducerer nye muligheder for at skabe værdi gennem kantineløsningen. Eksempelvis ved at tilbyde take away, eller mulighed for gastronomiske uddannelsesaktiviteter og teambuilding for jeres medarbejdere.

Som en aktiv samarbejdspartner, med forståelse for vores kunders forretning, kan vi rådgive om hvordan kantineløsningen bedst udvikles og tilpasses, for løbende at afspejle jeres ønsker og behov.

Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for dig og din virksomhed?