NÅR VÆRDIEN SKAL MATCHE DINE VÆRDIER

Skal I have en kantineløsning, der er drevet på markedsvilkår og giver maksimal værdi for pengene?


Du får, hvad du betaler for

Hvis man kun måler værdi i kroner og ører, vil I helt sikkert kunne finde en billigere løsning end den Meyers Kantiner kan tilbyde, men vi tillader os at tro, at værdi også udgøres af en række andre faktorer. Og når man ser på hele billedet, tilbyder vi en af de løsninger, der giver den bedste value-for-money i markedet.

Bare spørg vores kunder – vores tilfredshedsundersøgelser vidner om det.

Vores kantineløsninger dækker alle jeres behov på den gastronomiske pallette. Det drejer sig selvfølgelig først og fremmest omkring den daglige forplejning af jeres medarbejdere gennem morgenmad og frokost samt møder og arrangementer. Men også servicesene omkring dette, såsom frugtordning, kaffeordning take away og uddannelsesaktiviteter som kokkeskole og teambuilding, kan tænkes ind i løsningen, så den passer netop til jeres ønsker og behov.

 

Og med vores høje faglige niveau samt prisvendende koncept, kan vi løse enhver gastronomisk opgave hos jer, uanset om det er et internt kaffemøde til 4 personer, den årlige julefrokost eller et kundearrangement med 6 retters menu på Michelin niveau. Således kan I samle alle jeres gastronomiske aktiviteter hos én samarbejdspartner, hvilket på mange måder er optimalt, ikke mindst den økonomiske.

I tillæg til en første klasses frokost- og mødeoplevelse, leverer vi ligeledes en førsteklasses rapportering på alle de elementer, der er væsentlige for aftalen;

Vi måler løbende på de forskellige KPIer der måtte være tilknyttet en aftale og vores dygtige og erfarne kundechefer sørger for, i samarbejde med køkkenchefen, at vi ligger på det aftalte niveau. Det samme er gældende for økonomien, hvor vi, udover det årlige budget, også laver en resultatopgørelse for hver enkelt måned, så både I og vi hele tiden kan følge status og udvikling.

Målet med rapporteringen til vores kunder er, at den skal være præcis, forståelig og transparent - vi sender den løbende og vores kundechefer uddyber den på de aftalte statusmøder.

Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for dig og din virksomhed?