Skal vi også tage opvasken?

Som noget nyt, lancerer vi en ordning, der gør det muligt for jer at få hjælp til alle dele af frokosten. Lige fra modtagelsen, opsætning af buffeten og den efterfølgende afrydning og opvask.

Vi lancerer en ordning, der gør det så let som muligt for jer at sørge for frokosten på kontoret. I behøver ikke bekymre jer om alt det praktiske inden, under og efter frokosten – i stedet kan I fokusere på de vigtigste ting; at nyde måltidet og hinandens selskab, så I efter frokost med fornyet energi kan give arbejdsopgaverne kamp til stregen. 

Vi stiller en smilende og serviceminded medarbejder til rådighed, som varetager alle opgaverne hos jer. Skulle der opstå spørgsmål til menuen, kan I også her få kyndig vejledning. 

Vi kan levere servicen alle ugens dage. Hvis vores medarbejder er syg eller holder ferie, sørger vi naturligvis for at sende en anden hjælper, så frokosten forløber som den skal hos jer.

 

Det hjælper vi med


Før frokosten

Inden frokosten sørger vi for modtagelsen
af frokosten og opsætningen af buffeten.
Vi sørger også for ugemenuer, dagsmenuer
og skilte der fortæller om maden på buffeten.

Under frokosten

Undervejs sørger vi for løbende soignering
og tilpasning af buffeten, så frokosten fremstår knivskarp
og ser indbydende ud under hele frokosten. 


Efter frokosten

Når de sidste frokostgæster har forladt spisestedet,
sørger vi for at rydde af og returnere servicen.
Inden vi går hjem, sørger vi for at opvasken er taget,
bordene rene og pæne – og at det hele ellers står snorlige.

Kontakt os her eller på 71 99 88 33 for at høre mere. Skriv venligst stillingsbetegnelse og antal dagligt spisende.

Kontakt os

{{Message}}

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Ikke en gyldig e-mail adresse.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.