Lej lokalerne på Kronborg

Hvad enten I skal afholde den helt store gallamiddag eller en mindre konference, vil Kronborg danne en imponerende ramme om arrangementet. Det skal nævnes, at et er muligt at inddrage resten af slottet og dets omgivelser i jeres arrangement.

Festlokaler i Helsingør

Kronborg har været den historiske scene for voldsomme krige, storslåede banketter, romantik og magtkampe. Kronborg har rammerne til alt fra den helt store gallamiddag til den mindre konference. Det var ikke uden grund, at Shakespeare valgte, at Hamlet skulle foregå på Kronborg: Slottet har nemlig været den historiske scene for voldsomme krige, storslåede banketter, romantik og magtkampe. I dag er Kronborg er på UNESCO's verdensarvsliste

Slottet skal forlades ved midnat, og efter mørkets frembrud opstilles en fakkelallé langs voldgraven, så den er oplyst, når jeres gæster forlader slottet. Hvis I ønsker at give jeres gæster en oplevelse ud over det sædvanlige, er det muligt at tilkøbe en kanonsalut affyret fra de gamle kanoner, der tidligere har beskyttet slottet.

Kronborgs mødefaciliteter består af fire sammenhængene lokaler (Axel Gyldenstjernes kammer, Apotheket, Dronnings Vaskerhus og en Lounge). De historiske lokaler er smagfuldt indrettet med danske designmøbler.

Dansesalen

  • Op til 400 spisende gæster
  • Kan kun lejes uden for slottets normale åbningstider
  • Lokalet forefindes på 2. sal, og der er ikke elevator 
  • Mulighed for internet, dog ikke trådløst
  • Frederiks II's vinkælder
  • 140 spisende gæster
  • Lokalet forefindes i kælderen, og der er ikke elevator 
  • Mulighed for internet, dog ikke trådløst
  • Erik af Pommerens kammer
  • Op til 80 spisende gæster
  • Lokalet er i stueetagen, men der kan forekomme høje trin
  • Mulighed for internet, dog ikke trådløst

Apotheket med mere

  • 4 sammenhængende lokaler
  • 3 lokaler med op til 60 konferencegæster
  • 1 lokale med op til 20 konferencegæster
  • Standard AV-udstyr medfølger
  • Lokalerne er i stueetagen (høje trin kan dog forekomme)
  • Wi-Fi i alle fire lokaler

Kontakt os på telefon eller via formularen her for at få mere information.

Kontakt os

{{Message}}

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Ikke en gyldig e-mail adresse.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Feltet er påkrævet, udfyld venligst.

Afbestillingsbetingelser

Afbestilling kan frit gøres op til 4 uger før arrangementsdatoen. Hvis der afbestilles senere end 4 uger før, betales den totale ordresum dvs. både mad og drikkevarer. Ved no show betales ligeledes 100% af ordresummen.

Endeligt deltagerantal meddeles senest 8 dage før arrangementsdato, og kan maksimalt reduceres med 50% i forhold til det oprindelige deltagerantal. Herefter kan der ikke ændres i antallet, med mindre andet er SKRIFTLIGT aftalt, og der vil således blive opkrævet betaling, for det antal der er bestilt til (8 dage før arrangementsdatoen) for såvel mad som drikkevarer.
Afbestilling af enkelte dele af menuen og drikkevarer kan ikke ske senere end 4 uger før arrangementsdatoen, med mindre andet er SKRIFTLIGT aftalt.